נופש חברה בחו"ל

הנושא של רווחת העובד, חלוקת צ'ופרים או קיום אירועי שיא לכבוד העובדים בחברה או בארגון כבר נחשב לידוע ופופולרי מאד. בכל ארגון גדול יש ציפייה לקראת יום כיף או נסיעה ואין זה סוד שחברות רבות מתחרות ביניהן על מתן הטבות משמעותיות שכאלה לעובדים שלהן. נופש חברה בחו"ל למשל הוא הרף החדש שכבר יש אינספור חברות שעומדות בו ומציעות לעובדים אחת לשנה. הנסיעה תהיה מסובסדת ותוצע לעובדים, בין אם בחינם ובין אם במחיר נמוך מאד וכך העובדים יכולים ליהנות מחופשה בחוץ לארץ הכוללת את כל המרכיבים של טיסה, העברות, לינה וכניסה לאתרים, הם שוברים שגרה ומרוויחים נסיעה חווייתית.

הערך המוסף של נופש חברה בחו"ל

יש מי שיגיד שהוא לא היה בוחר מיוזמתו לטוס לחוץ לארץ עם האנשים שאיתם הוא עובד אבל חשוב להבין שהנושא של נופש חברה בחו"ל הוא לא רק עצם הנסיעה אלא אירוע גיבוש לכל דבר ועניין. כמובן שברוב המקרים זה לא יהיה חובה אך זה בהחלט מומלץ. יש כאן שבירת שגרה מבורכת, הזדמנות לבקר במקום שלא מכירים, לבלות זמן איכות עם אנשים שעובדים איתם אבל ממילא יש איתם קשר טוב וכמובן עצם החופשה מהבית, השגרה והמשפחה. עובד שמקום העבודה שלו משתתף בעלות של טיסה לחוץ לארץ יידע להבין שהוא חשוב ומשמעותי עבור הארגון.

האתגר של ארגון טיולים בחוץ לארץ לעובדים

חשוב להבין שאם חברה או ארגון מציעים לעובדים שלהם נופש חברה בחו"ל הרי שיש הרבה הכנות ועבודה מאחורי הקלעים ובהחלט יש על מה להעריך את עצם הרעיון. כיום בעזרת סוכנויות נסיעות וחברות מקצועיות להפקת אירועים החופשות האלה הופכות ליותר ויותר פופולריות ונפוצות ואיתן גם עולה הרף של כל הנושא של רווחת העובד, הצעת הטבות מיוחדות או ארגון ימי כיף. נשאלת השאלה – לאן התחום הזה ימשיך להתפתח.

מתעניינים בארגון נופש חברה בחוץ לארץ או בארגון ימי שיא וכיף? פנו אל קסטיליה הפקות בע"מ, חברה עם ניסיון רב בהפקת אירועים וכנסים וקבלו את המידע הדרוש לכם.

הפקת אירועי חברה בחו"ל

עם הזמן אפשר לראות שהרף של הפקת אירועים לחברות וארגונים הולך ועולה בהתמדה. יש גם תחרות בין חברות על ההטבות לעובדים (ובכלל זה על אירועי חברה שמוצעים להם) ולכן היה זה רק עניין של זמן עד שיומצא תחום חדש לחלוטין שהיום הוא כבר חלק מהנושא של רווחת העובד והוא הפקת אירועי חברה בחו"ל. לפעמים אין זה מספיק אטרקטיבי לארגן אירוע חברה בארץ, ללא קשר לרמה הגבוהה של נותני השירותים שייקחו חלק באירוע והעיניים של מארגני האירועים נישאות אל מדינות אחרות שיש אטרקציה משמעותית בעצם ההגעה אליהן. כאשר מארגנים בהן אירוע חברה – האירוע יהיה עם ערך מוסף גדול.

הפקת אירועי חברה בחו"ל – מה זה בעצם אומר?

כאשר חושבים על אירועי חברה אפשר לחשוב על לא מעט כאלה שמיועדים לרווחתם של העובדים ומאורגנים לצורך מתן צ'ופר. אם כבר רוצים לארגן אירוע חברה בארץ, הרי שעם השקעה כספית נוספת שלא בהכרח תהיה מאד גדולה אפשר לחשוב יותר בגדול ולבחון את האפשרות של הפקת אירועי חברה בחו"ל. אין ספק שיש ערך מוסף לא פחות מאדיר בעצם הנסיעה, ההתרגשות לקראתה וכמובן השהות בחוץ לארץ עם חברי צוות או עובדים נוספים ואפשר להיות בטוחים שתהיה חוויה משמעותית שתהיה שווה את הכל. אירוע חברה שמתקיים בחוץ לארץ הוא בהחלט הסטנדרט הנוכחי של אירועי חברה.

 

תחום שבו צריך לחדש ולהפתיע כל הזמן

מי שאמון על הנושא של רווחת העובד והוא זה שצריך לארגן ולהפיק אירועי חברה צריך להמציא את הגלגל כל פעם מחדש. מה שהיה לא יכול להיות מה שיהיה וגם העובדים מצפים לשינוי ולהעלאת הדרגה. הפקת אירועי חברה בחו"ל היא הדבר החם התחום זה ולבטח אחרי שהרבה חברות וארגונים ימצו את האפשרות הזאת הם יעברו לחשוב על האטרקציה הבאה שתהיה הכי נכונה ומתאימה כדי להציע לעובדים.

קסטיליה הפקות בע"מ מציעה גם לכם הפקה של כל סוגי האירועים לחברה או הארגון! ביחד עם נציגי החברה יבוצע אפיון שבעזרתו ימצאו הרעיונות הטובים והמתאימים לכם ביותר.

 

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:
עוד בנושא
יום כיף לחברות

ארגון של ימי כיף או אירועים לחברות כבר מזמן הפך לסמל סטטוס. יום כיף לחברות הוא סטנדרט של ממש ואפילו במודעות דרושים ארגונים וחברות יפארו

קרא עוד >>
הפקת כנסים
הפקת כנסים

הפקת כנס עסקי או מסחרי היא פרויקט לא פשוט שיש לו כמה וכמה שלבים וצריך להתחיל בארגון שלו הרבה זמן מראש. בדרך כלל כאשר מתעסקים

קרא עוד >>
נופש חברה בחו"ל
נופש חברה בחו"ל

הנושא של רווחת העובד, חלוקת צ'ופרים או קיום אירועי שיא לכבוד העובדים בחברה או בארגון כבר נחשב לידוע ופופולרי מאד. בכל ארגון גדול יש ציפייה

קרא עוד >>